اصولا هر اطلاعاتی که به دست میارم، دوست دارم با همه شیر کنم.  

Sharing is caring.


متاسفانه یکی از ضعف های بزرگ اینستاگرام اینه که تو بخش کپشن، فونت نداره و فقط این ویژگی رو تو بخش استوری اونم مختصر اختصاص داده. به همین دلیل، بیشتر مردم از هشتگ برای بولد کردن کلمه یا تغییر رنگ کلمه در آخر کپشن یا در میان نوشته ها برای تاکید استفاده میکنن. اونم درصورتی که پیج و اکانتشون پرایویته.


خب هشتگ  یک نماد پیشوندی و یکی از تگ های ابرداده است و اگه بخواهیم هشتگ رو به زبان ساده تر تعریف کنیم، برچسبیه که برای (دسته بندی) و به (اشتراک گذاری) پست ها و نظرات درباره موضوعی خاص در سطح (جهانی) و (فراتر) از فهرست دوستان بکار میره.


هشتگ دقیقا نوعی برچسبه که تو شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، اینستاگرام و VK روی موضوعات مختلف زده میشه تا هر زمان که نیاز باشه، بتونیم (مجموعه) ای از اطلاعاتو در مورد موضوع به خصوصی داشته باشیم.


هشتگ می تونه یه کلمه معمولی و مخفف یا ترکیبی از عدد و حروف باشه. اگه قراره یه جمله رو در زمینه (خاصی) هشتگ گذاری کنید، توجه کنید که تو این کلمه از هیچ فاصله ای نمیشه استفاده کرد. تمام حروف و اعداد باید پشت سر هم نوشته بشن و به جز علامت # که در ابتدای موضوع قرار میگیره، میشه داخل اون از علایم دیگه استفاده کرد.


هشتگ ها خیلی ارزشمندن و تقریبا ٧٠٪؜ شون توسط کاربران موبایل ساخته شده تا کاربران لپتاپ و .... هیچ محدودیتی ندارن. اما حواستون باشه روی هر پست و استوری بیشتر از ده تا استفاده نشه. اینستاگرام حساس میشه.